zeg zeg
103
BLOG

Czy moge wszyskim zyczyc dobrze na swieta ?

zeg zeg Polityka Obserwuj notkę 8

Mysle ze jednak nie.

Bo czy moge tym skladac moje zyczenia co mi zle zycza ?

Czy moge zyczyc dobrze tym co mnie i moja rodzine drecza ?

Czy moge przesylac tym zyczenia co nie zycza mi dobrze ?

Mysle, ze nie moge wszyskim tym co sa mi wrodzy, Jedyne co im moge zyczyc to powrotu do dobrych  postepowan i tylko tyle a moze az tyle.

Jednym slowem lemingi, co  mi zle zycza, co pomagaja ukryc zbrodnie przeciwko prawdzie, tym co mnie  i moja rodzine okradaja, tym co tkwia w oparach absurdu nie skladam zyczen - tym nie skladam zyczen. Co wiecej. Od nich nie przyjmuje zadnych zyczen bo sa nieszczere.

Wara wam POwcy , SLDowcy i Palikociarze i PSLowcy i wam podobni odemnie i mojej rodziny.

 

Wszyskim innym zycze zdrowych wesolych Swiat Wielkiej Nocy.

zeg
O mnie zeg

Uzywam adblock w jego restarykcyjnej wersji. Moj czas kosztuje wiecej.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka